onsdag 30 augusti 2017

Lite inspiration så här mitt i veckan.

Ibland tycker jag det är väldigt skönt att skapa bara i en sorts papper. Monokromiskt som det så fint kallas. Jag slipper bry mig på om allt matchar eller om jag har rätt sorts band, rätt sorts blommor osv hemma. Detta kortet som jag skapat är gjort i kvistkartong. Kvistkartong är ett återvunnet papper, som är ganska grovt. Tillsammans med distresser får det nästan en moccaliknande look.



Jag har använt mig av den nya god jul diesen för 2017, du hittar den här -->
Nellie Snellens embossing folder christmas square, du hittar den här -->
Nellie Snellen embossing folder Little dots, du hittar den här -->
ROX Stamps cirkeldies med stygn, du hittar den här -->
För lite highlights använde jag vit gello pen, du hittar den här -->
Kvistkartongen, hittar du här -->
Distanstejp på rulle, hittar du här -->
samt lite distress ink, vintage photo.

Over and out
Anna-lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar