onsdag 2 mars 2016

Kurs i litet lätt album!



Nu måste jag allt skaka liv i denna bloggen - det håller ju inte! Fy att jag inte uppdaterar mer. Inte för att det inte händer saker på ROX Stamps utan att bloggen inte har högsta prio. Jag lovar det ska bli ändring!  I helgen som gick hade vi stora wellpappdagen. Jag undervisade under en hel dag i wellpapp och det gjordes en massa fina alster. Det var lyckat och fantastiskt roligt. Jag började för en vecka sedan med detta lilla projekt, men det fick ett abrupt slut - nästan innan jag hade startat. När jag skar till sidorna till albumet så råkade en tumme vara emellan. Ett djupt jack skars och det blödde förfärligt. Jag var tvungen att åka iväg till en kvällsöppen vårdcentral och fick sy flera stygn. Dock så var personalen väldigt nöjda med snittet jag gjort för de insåg att jag hade vassa knivar och det var lätt att sy igen. Nu har jag gått  en vecka med tummen i paket men idag bytt jag till ett rejält plåster och kunde fortsätta mitt projekt!

Ett litet enkelt minialbum, egen design och eget påhitt. Lördagen den 7 maj har jag kurs i detta lilla album. Allt material samt fika ingår. Du tar med dig ett glatt humör och den sedvanliga lilla scrappväskan. Anmälan görs till mig via mail. 200 kr kostar det för några timmar med mycket glädje. Kursen vänder sig främst till dig som nybörjare som vill prova på att göra ett album med enkla medel och enkla redskap. 6 platser. Först till kvarn. Anmälan: anna-lena@roxmedia.se
Kursen kommer att förläggas antingen i Ljungbyhed eller i Färingtofta Nordvästra Skåne.. Plats ej fastställd just nu. Men det skiljer enbart några kilometer mellan orterna.

 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar