söndag 13 mars 2016

Konsten att städa ett skrivbord....

Mitt pysselrum, kärnan i verksamheten, där allting händer är en KATASTROF! jag kan nästan inte längre gå in där! Rörigt och oorganiserat. Tiden, orken och lusten har inte riktigt räckt till för att efter varje projekt plocka undan och städa. Jag skulle STÄDAT ikväll tänkte jag. I varje fall fanns tanken där.. När jag röjt några kvadratdecimetrar på skrivbordet så fick jag plötsligt syn på en liten bit kvistkartong och en liten bit wellkartong 2 blommor och en distressdyna...Det kliade i fingrarna och plötsligt var det inte alls kul att STÄDA utan jag hamnade där - bara så där - känns fenomenet igen? Hur som helst så är det ju snart påsk och jag var bara TVUNGEN att göra en liten söt holk! Här kommer den! Håll tillgodo! Och självklart så är linjalen bara där för att ni ska få en uppfattning om hur liten den är.

//Anna-Lena



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar