fredag 13 november 2015

Inspirerad.

En god vän till mig, Christel Söderholm hade sett en fin vikning på nätet som Susanne Fritzon gjort i pysseltagens blogg. Christel visade mig sist vi träffades. Superfint tyckte jag och var naturligtvis taggad att prova.
Nu kikade jag inte så mycket på måtten utan gjorde efter mitt eget huvud och eget  "kom ihåg" och så här blev mitt resultat.  Jag utgick från ett papper som knappt nätt och jämt var 12" långt och 6" brett.
Hur Susanne vek och vilka mått som egentligen ska vara kan ni läsa om i den bloggen.


Den lilla grandiesen är underbar! Jag fullkomligen älskar den. Behöver jag säga att jag ääälskar den prickiga embossing foldern också? och självklart så älskar jag min vita penna - enligt mitt tycke den bästa på marknaden! En gammal beprövad julstämpel fick så klart vara med på ett hörn och sist men inte minst så lite svagt glitter med glitterpennan Gello Roll Stardust

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar