söndag 1 november 2015

Almanacka 2016 i bordsmodell.

Idag har jag skapat en almancka, för skrivbordet. Själva filen för almanackan har jag gjort själv, skrivit ut på kvistpapper och sedan därefter klippt isär. Jag använde bokbinderilim och pappersklämmor för att få almanackan som ett limmat block. Själva ställningen som det sedan klistrades fast på är gjort av helt vanlig brun wellkartong. Jag embossade med embossingfolder wired fence och distressade alla kanter med vintage photo. Lite brunt sidenband med en fin rosett samt lite gem med hjärta fick bli dekorationer. Lite söta boxfötter fick avsluta arbetet.

Almanackan: Den har jag gjort själv. Den finns i butiken här --> eller kan du köpa direkt via paypal här  filen kostar 15 kr. Det är en digital fil fördelat på 3 a4 ark som du skriver ut själv.





 
 
 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar