torsdag 23 juli 2015

Uppe i det blå!

Jag har väntat, och väntat och väntat lite till på varor. Fördröjning till viss del mitt eget fel, jag envisades med att försöka vänta in en restnoterad produkt som förväntades komma i lager inom en snar framtid. Men ack vad jag bedrog mig! Det hela resulterade i en månads onödig väntan. Produkten försvann och kommer troligtvis inte att återuppstå. Trist! Hur som helst så var jag som ett barn på julafton när paketen äntligen dök upp! Ett helt gäng olika embossingfoldrar av skiftande karaktär innehöll lådam, samt lite annat givetvis. En fastnade jag alldeles särskilt för och i skrivande stund finns det bara en kvar - de har gått åt som smör i solsken! Tillika har jag fått hem en massa olika kulörer i vaxet - Metallic Lustre! så gissa om jag sprang till pysselbordet! Jag har byggt en liten miniförvaring som går under arbetsnamnet 37:an...den är 15 bred 12 hög och 10 djup..Fiffigt va?






 
Material:
I övrigt är det wellpappkartong och svart kartong
 
Over and out
Anna-Lena
 

1 kommentar: