onsdag 31 december 2014

Summera året...

Mitt äldsta barnbarn, Emil, fick en god idé i maj i år. Ja, alltså... han tyckte själv att det var en god idé. Han bestämde sej för att han skulle bada utomhus minst en gång varje månad då isen inte ligger.

Detta har jag dokumenterat på denna PL-sida.

Jag fick god användning för mina fina månadsstämplar från ROX.

Det är inte istappat som hänger från armarna på översta bilden.. men man kan tro det, för det var kallt i vattnet då i maj månad! *S*



Undrar om han tänker göra om projektet under 2015?!

Och med detta inlägg tackar jag så hjärtligt för mej här hos ROX, inte bara för i år utan för alla år jag varit här. Det är nu dags att ta ett steg åt sidan och låta andra ta över, kanske i annan form.

Varmt och hjärtinnerligt tack till Anna-Lena, som gett mej förtroendet att vara DT här och för att hon blivit blivit en riktigt god vän, som finns där i vått och torrt! Jag önskar dej allt gott i framtiden!

Gott nytt år!

//Cornelia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar