torsdag 18 december 2014

Project Life

En albumsida till ett barnbarn, med bilder från en skön höstdag. Vi plockade lingon och tog oss ett septemberdopp i det fjortongradiga vattnet. Friskt och härligt!

För ett tag sedan bad jag Anna-Lena hålla ögonen öppna efter epoxystickers i större storlekar och plötsligt damp det ner ett kuvert hos mej innehållande just sådana. Här har jag använt en för att göra en liten kul dekoration på det egengjorda PL-kortet längst upp till höger.

En skojig bild, hittad på nätet och så epoxyn ovanpå... jättefint!

Bladen har jag stansat ut med denna lilla fina die.

Det var svårt att få till en vettig bild på det hela, men här hoppas jag att du kan bilda dej en liten uppfattning om hur det ser ut iallafall. Jag är personligen väldigt nöjd!

Ha en bra dag!
//Cornelia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar