lördag 29 november 2014

Säg det med en väska!

Jag har en "stamkund" som beställer ganska många kort av mej och har så gjort i flera år. Det innebär att jag gjort kort till samma personer flera gånger och ibland känns det lite svårt att hitta på nåt nytt, som ändå är personligt till var och en.

I år får beställarens mamma denna söta lilla väska, som jag inspirerats att göra av Sanne. Hon i sin tur har hittat tutorialen HÄR, hos Carola.

 Den stora metalldekorationen kommer från ROX...

 ... liksom den superstarka magneten, som håller locket stängt.

Mamma Inger ska få presentkort på bio och restaurang, så tagen har jag dekorerat med en filmstrip och bestick. Denna får plats inuti väskan tillsammans med presentkorten och på baksidan kan man skriva sin hälsning.

Min "signatur" på baksidan. Du hittar alla olika modeller av personliga stämplar HÄR.

Ha en underbar första adventshelg!
//Cornelia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar