lördag 25 oktober 2014

Pop-up Box Card

Ett kort som inte ser så mycket ut för världen på utsidan. Det går att vika ihop det så att det blir platt och ryms i ett kuvert, men när jag skulle fota det var jag ändå tvungen att trycka till det lite med ett finger.. *S*

Hurra är utstansat med denna die.

Om det nu inte ser så spännande ut på utsidan, så blir det desto roligare när man viker upp kortet!

Namnet och en utklippt fotboll har jag monterat på remsor av overheadplast, så de rör sej litegrann.

På baksidan finns plats att skriva vem kortet är ifrån samt min personliga raggsockastämpel, förstås. Grattis är utstansat med samma die som Hurra på framsidan.

I mitten av stämpeln här har jag maskat in en bit av en biljettstämpel.

Vill du prova på att göra ett sådant här kort så finner du en utmärkt mall och beskrivning HÄR.

Ha en fin hösthelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar