söndag 10 augusti 2014

Project Life med fina detaljer



 Här har jag skapat en Project Life-sida till en utmaning hos Project Life Norge.

 Den ser inte riktigt ut som de sidor jag brukar göra, men uppgiften var att tillverka sina egna kort med hjälp av akvarellfärger och "tråd" i någon form och då blev det såhär.


Här har jag letat fram en gammal vattenfärgslåda från det att ungarna var små (typ tjugo år sen... *S*). Tekniken är enkel... ta upp mycket färg och vatten i pensel och droppa på pappret, blås sedan med ett sugrör och effekten blir så här.

De vackra fåglarna hittar du HÄR.

 Ett foto på en hund som jag träffade på varje morgon när jag var ute och joggade... och här passar en söt hjärtecharm med tassavtryck perfekt som dekoration, eller hur? Hos ROX hittar man alltid de små sakerna som "gör" det!

 Här en bild på min kära sambo som tar sej ett dopp i havet. Längst upp har jag dekorerat med ett gem med båtratt och nere till höger en hjärtebrads och så två runda charms, där jag vänt baksidan fram på den i mitten.

Jag gillar metalldekorationer och hos ROX hittar jag massor av just sådant!

Ha en skön söndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar