tisdag 19 augusti 2014

Älskade ugglor!

Jepp, jag erkänner - jag har kört fast! just nu är det bara ugglor som gäller! Malin - tack för att du har ritat dessa helt underbara stämplar till ROX Stamps.
Jag snubblade över ett tips där man embossar stämpelmotivet med vitt och på så sätt får en läcker effekt (Tack Camilla Johannesen!) och jag var naturligtvis inte sen att vilja prova. Nedan ser du resultatet. Det ska tilläggas att jag är ingen van målare och har svårt för skuggor etc. Detta får ni bortse från och istället ta till er tekniken samt att se denna underbara uggla!

 
 
Material
Uggla med hjärta
Jutesnöre
Tårtpapper


Ha en fin vecka!
Anna-Lena

1 kommentar:

  1. Blir så glad att så många tycker om mina ugglor. När jag fick frågan så tänkte jag,
    men inte kan väl jag...men ja, se va bra de blev.
    TACK Anna-Lena som trodde på mitt ritande.
    Kram alla och ha en fin scrapp höst.
    //Malin

    SvaraRadera