söndag 27 juli 2014

Det lilla, lilla extra...

Stundtals gör jag en hel del layouter och då vill jag gärna ha små detaljer, som blir det just det där lilla, lilla extra... det som lyfter hela LO-n... och de små detaljerna hittar jag ofta hos ROX!

Den här LO-n har ett foto på min högt älskade och oändligt saknade hund Ida tillsammans med ett av barnbarnen. Jag tycker mycket om fotot och tårarna rann när jag satt med detta och försökte få ihop en LO. Men nu är minnet bevarat för framtiden och det känns bra.

Och här, längst ner till höger ser du det supersöta och väldigt vackra hjärtat med tassavtryck, som jag tycker ger just det lilla extra den här gången. Du hittar hjärtat HÄR. Och är du ute efter vackra rosor eller andra blommor, så hittar du dem HÄR.

Njut av sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar