lördag 1 mars 2014

Ett album

Ett album att sätta in sina layouter i... men det måste ju kläs och fixas till först, eller hur?!

Mina pappersark var för små, så jag fick kombinera två stycken, men det blev ju helt okej, tycker jag själv iallafall.

Skarven mellan pappren dolde jag med ett vackert band.

Och här kommer det bästa... nä, inte namnet på pojken som ska få albumet, utan de grymt snygga metallhörnen, som verkligen blir pricken över i!

På insidan dolde jag alla fula papperskanter och bandänden med ett brunt cardstock.

Detta är faktiskt det första album jag har klätt själv, tidigare har jag köpt tygklädda album till barnbarnen. Men det här känns mycket roligare och mycket mer personligt, så det kommer att bli fler av det här slaget!

Ha en fin dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar