tisdag 21 januari 2014

Linn 14

Min systerdotter fyllde 14 häromdagen. Hon är en färgstark person och kortet speglar det, tror jag *ler*

Grattisstämpeln Hurra på din födelsedag med hjärta är så otroligt användbar och den får "tjänstgöra" ofta på mina kort. Tillsammans med namntagen har jag hängt en snygg charm i form av en gitarr. Visserligen spelar inte Linn gitarr, men hon är musikalisk som få, så jag tycker att den passar ändå. I nedre högra hörnet hittar man en halvpärla.

Kortets insida pryds av två stämplar, till vänster syns Må du få ett liv och till höger har jag stämplat en poststämpel med grattistext.

Och så till sist, något helt nytt! Någon kanske invänder och säger att det där är ju samma gamla raggsockastämpel som vanligt... men icke! Detta är en sprillans ny raggsockastämpel och tittar man lite mer noga en extra gång, så hittar man årtalet 2014 efter min hemsidesadress. Jag tycker att det känns jättekul att nu kunna signera mina kort med både namn och årtal för när kortet skapades.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar