måndag 23 december 2013

One layer cards

 Att ge pengar i julklapp är ju rätt tråkigt (fast trevligt ändå för den som får dem *S*) men med en snygg förpackning kan det bli lite roligare.

Jag tror inte att jag någon gång förut har gjort "one layer cards", men här har jag stämplat direkt på kortet, bara. Sen har jag ritat med embossingpenna och embossat med silverpulver på delar av motivet.

Den ursnygga textstämpeln är ny för i år och du hittar den HÄR.

På kortets insida finns en gruppbild från årets familjeresa och så har jag rimmat en text om att vi gör om det igen. Och det blir själva julklappen då.

God Jul till er alla!

2 kommentarer:

  1. Gorgeous!
    A full of joys and Christmas wishes to you!
    Um Natal cheio de alegrias e felicidades para você!
    Nágela

    SvaraRadera
  2. A lot of Christmas wishes to you to Nagela!

    SvaraRadera