söndag 29 december 2013

Byrå

Hej. Mamma skrev innan att jag höll på med ett jätte projekt som vi behövde en skiss till.  När mamma gjorde sin byrå blev jag sugen på att göra en egen. Men det var jätte svårt så mamma fick hjälpa mig rätt mycket. I alla fall med att skära den tjocka chipboarden. Jag fick chipboarden av pappa, han har såna på jobbet när de gör bokomslag. Så egentligen har ju han också hjälpt mig.

Byrån är ca 30*28cm
Chipboard
Fina papper
Vit färg
Kniv, linjal och skärmatta
6st Handtag (först limmade vi fast dem sen så satte vi brads)
4st fötter (dessa är privata) ROXstamps har andra super fina här, här eller mindre hittar du här.
och lim och dubbelhäftandetejp







Jag har denna på mitt pysselbord med en massa saker i. Mamma fick göra en chipboard grej att sätta undertill i mitten för att den inte skulle knäckas när jag fyllde lådorna med grejer.    Hej då, Olle

1 kommentar: