onsdag 20 november 2013

Pyramidkort till en 70-åring

Till en 70-åring, som gillar lila, är det här pyramidkortet gjort.

Längst nederkanten har jag limmat halvpärlor på tråd.

Texten om humlan är ett önskemål från beställaren, som vet att mottagaren verkligen älskar just den.

På pinnen, som håller samman kortet, har jag hängt ett vackert hjärta i en bit satinband.

Kortet ser ut såhär uppifrån. Det har ett "lock" och hålls sedan, som sagt var, samman av en liten pinne (en bit av ett grillspett). På "locket" har jag satt texterna Grattis och Hurra, utstansade med den här dien.


 När man lyfter av locket viker kortet ut sig såhär.

 I mitten finns en grattisbiljett och runtom några vackra texter, givetvis från ROX.

På undersidan har jag placerat min personliga raggsockastämpel och i den har jag maskat in texten från en annan grattisbiljett.

Ha en härlig onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar