söndag 10 november 2013

Ett kort till en "cardswapp" .

Jag har de senaste året hittat runt på Facebook och hittat grupper som tilltalar mig . En grupp jag är med i som är super rolig är "international cardswapp" och det går lite ut på som när man brevväxlar till andra länder . Fast man skapar ett kort , stoppar ner något "gott" som representerar vårt land Sverige , men som scrappare så är det guld värt när det dimper ner kort från hela världen :)




Stämpeln - du är no. .1   , rosa pärlbandet, Blommorna kommer från roxstamps och är helt Underbara 💕 

Sen har jag klätt in ett rosa cardstock med washitejps bitar & sedan byggt upp med  utstansat från spellbinders , använt mig av gorjuss cutouts som man kan köpa ihop med de söta stämplarna & sen fjäril på gem & draget till dragkedja från prima - Ingvild Bolme :) 

Lycka till med ert skapande 
Med vänlig hälsning, DT - Miia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar