lördag 30 november 2013

Enkla snabb kort :)

Ibland står man där och tiden man vill lägga på att göra kort och pyssel hinns inte med när barnen varit sjuka :/ men då är det roligt och lätt med några enkla snabbkort . Som ändå visar att man lagt ner lite tanke och känsla bakom .

I torsdags fyllde min lillebror 25 år och kortet blev halvsaxat :) och så klart passade Roxstamps Grattis disen in perfekt ! 
(Han fick en egen gulgran i en stor kruka , graven var ca 5 år gammal :) sen hängde jag 25 st tianlotter )

Sen fyllde en kompis år samma dag så även där ett kort för att matcha hennes bukett :) 


Det är två människor som inte är så glad för krusiduller som dem sagt innan att korten jag gör har , men eftersom jag anpassar mina kort efter personen så ,får ju aldrig "fel" person ,"fel" kort :) 



God jul och kram på er 💜

DT - Miia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar