onsdag 20 november 2013

Beställning till en nybliven pensionär

När förskolechefen för mina barns förskola går i pension här i december så fick jag en förfrågan att göra en "litet" kort eftersom hon nämde för mig att hon längtade efter blomrabatten & resor som hon skulle göra , tyckte jag att en resväska med blommor & sommarkänsla skulle passa henne . 


                 Framsidan
       
      Insidan ( jag lade en lapp för den personliga hälsningen & lade in lite Lindt choklad praliner )
       
               Spännet & ovansidan 


                          Baksidan 

( under fågelburen är det en medaljong eller "wrapp" som jag limmat ihop) 
Västmallen finns på cardcarusell & dekorationerna & blommorna är köpta i butiken :) 


Fråga om ni undrar något. 

Med vänlig hälsning, DT-Miia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar