fredag 4 oktober 2013

Du betyder allt för mej

 Nu är veckans omgång av norska Kort-O-Mania avklarad. Uppgiften den här gången var "tags" och jag gjorde mina egna... två i "bitar" som sticker in från sidorna och så två ganska små, som hänger på snöret. Texten på tagsen är utskriven med datorns hjälp.

En poststämpel med en "tillplattad KRAM" (jo, det står så på den *ler*) har jag stämplat med brun dyna direkt på mönsterpappret i bakgrunden.

Insidan har fått en annan vacker text. Till höger har jag lämnat textrutan helt tom, för att kunna skriva sin egen hälsning. Det här kortet kan ju användas till lite olika ändamål, tycker jag.

Små ljusgröna halvpärlor har jag dekorerat med här.

Kortets baksida har precis som vanligt min personliga raggsockastämpel som "signatur".

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar