torsdag 17 oktober 2013

Dop-pyramid

Ett pyramidkort till lilla Tyra, som ska döpas. Rosa och krusidulligt, så som beställaren önskade.

En vacker sked fick pryda kortets "framsida" (vad som nu är fram och bak på en sån här skapelse?).

För att öppna kortet drar man ut pinnen och lyfter på "taket". På pinnen har jag hängt ett par söta charms från ROX. Du hittar en hel del med babymotiv HÄR.

På baksidan finns den fina texten Jag önskar dig inte guld...

Blommor i masssor...

... och på taket/locket har jag placerat en vacker fjäril.

Och såhär ser kortet ut när man viker ut det.

Ytterligare en fin textstämpel...

... och på undersidan har jag maskat in en del en rund prinsesstämpel (som jag tyvärr inte finner i butiken just nu) i min personliga raggsockastämpel.

Ha en fin dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar