söndag 8 september 2013

Grattis Olle, 30 år!

Ni har sett mej göra sådana här pinnar med namn och ålder tidigare, men nu har jag gjort ett par igen. Meningen är att de ska bindas tillsammans med lite blomster till en personlig bukett till Olle, som alltså fyller 30 idag.

Det lilla kortet i storleken 10x10 cm pryds av den skojiga stämpeln Roligare än ett mail, halvpärlor samt en charm i form av solglasögon. Den perfekta dekorationen till just detta kort!

På insidan hittar man Hurra på din födelsedag med hjärta. En mycket användbara stämpel, som jag nyttjar flitigt.

Och här på baksidan ser man min personliga raggsockastämpel och i den har jag maskat in en del av denna stämpel om vänskap.

Och så här fin blev buketten, som min lokala blomsterhandlare fixade i ordning åt mej.

Ha en fortsatt skön söndag!

1 kommentar: