lördag 7 september 2013

Beställningskort till en 30 årig Michael Jackson Fan -DT-Miia


Fick ett beställningskort :) där beställare berättade att mottagaren hette Caroline och skulle fylla 30 . Hon älskade MIchael Jackson . Och Hon ville att jag skulle få in hans silverhandske . Dessutom ville hon att kortet skulle vara rockigt och lite rosa :) 

Vad tycker ni ? Har jag lyckats? Beställaren var mer än överlycklig för att få ge bort kortet så det betyder massor för mig. 




Nu håller jag på med lite andra hemligheter , jag skall göra en snygg nåldyna som jag tänkte visa sen hur man gör en :)   Efterlys gärna om det är något speciellt ni söker beskrivning på :) 

Med vänlig hälsning, Miia 

1 kommentar:

  1. SÅ fint kort du har skapat Maria och grattis till ditt DT jobb.

    Kram Johanna.

    SvaraRadera