fredag 13 september 2013

-Europeanscrappbattle -

På Facebook har det anordnats europeanscrapbattle där man deltar från många olika länder i olika kategorier .
Jag deltog i grupperna LO(layout) , Mixed Media tavla & ATC ( artist trading card) 

Jag gick vidare till 3dje omgången i kategorierna mixed media & ATC tack vare massa röster som röstat på mina bidrag utan att veta att det var just mina bidrag , och det var många kända namn som deltar och som skapar helt underbart. 
 
För att delta skulle man göra bidragen enligt regeln : vad betyder Scrappbooking för dig med ETT ord och bildskapande . 

Mina bidrag : 
Mixed media - mitt scrappord: Recycle

Mitt layout : mitt ord- Lifesupporting (där Scrappbookingen ser till att jag överlever & andas , min hjärna med kugghjul och återvunna klockdelar)  


För mitt ATC bidrag : idé 

Nu har jag ca 6-7 dagar på mig att skapa nya alster när nya spelreglerna släpps inför omgång 3 . Jag är helt över glad att jag kommit så långt i tävlingarna . Helt fantastiskt. 

Säg gärna vad ni tycker om mina bidrag .  Det mesta jag använder kommer från ROXstamps sortiment . Jag bara älskar alla detaljer.

Ha en underbar helg 

DT - Miia 

3 kommentarer:

  1. Dom är superfina och lycka till =)

    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Kul att det går så bra för dej, Lycka till vidare!

    SvaraRadera
  3. Så fina, och så roligt! Håller tummarna <3 kram!

    SvaraRadera