fredag 27 september 2013

Återvinn allt :)

Något som är återkommande hos mig är återvinning , allt som någon gång som haft ett första syfte får nytt liv .

Något jag verkligen rekomenderar är tårtkartongen som är guld metallic & silver metallic på andra sidan. Kartongen kan man köpa för 2-5 kr hos lokala bageriet ( mellan 20cmx20cm till 40cmx40cm )  , har man köpt tårta eller bakelser torkar man bara av med en trasa och torkar av så vätan inte blöter kartongbasen .



Jag har här använt mig av sizzix Tim holtz - wheatherd clock .

Jag tycker om Tim holtz dies och liknande som kan ta tjockare matrial . Sen är dessa diecuts helt underbara använda på mixed media tavlor , de är härligt med fler lager & olika tjocklekar på dekorationerna.

Jag håller just på med en mixed media tavla som just detta kommer till rolig användning :)   Jag skall snart visa bilder men ni får hålla er till tåls .  

Glöm inte juljippot som Roxstamps & Pysseltagen anordnar :)





Happy scrapping DT-Miia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar