torsdag 4 juli 2013

Till förskolan

Jag tycker sååå väldigt mycket om den här alldeles nya textstämpeln i ROX-s sortiment, så när jag fick i uppgift att göra ett "bråttom-kort" till förskolan, som ska ges när lille Alfred går på semester, så fick jag användning för den igen.

Spillpapper ur mina gömmor, ett av dem har veckodagarna som "mönster", vilket jag tyckte passade bra just till ett "dagis-kort". En fin prästkrage ger lite sommarkänsla, eller hur? Och i hörnet har jag placerat en liten röd halvpärla.


På insidan har jag använt ytterligare två stämplar från ROX samt dekorerat med en bild på den lille givaren sjläv. Han är mycket intresserad av allt som brummar, så här sitter han på en åkgräsklippare och är så nöjd! *S*


På vänster sida hittar man den fina lilla texten om Vänner.

Och till höger har jag använt TACK för hjälpen men maskat bort "för hjälpen" och istället skrivit min lilla text direkt på mönsterpappret. Det syns bättre i verkligheten än på bild.

På baksidan ser man min personliga raggsockastämpel och i mitten en bit av denna text.

Ha det fint i sommarvärmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar