lördag 11 maj 2013

Grattiskort till 11-åring

Ett kort till en tjej som fyllde 11 år igår. Hon har en ponny som ser ut ungefär som hästen på bilden, åtminstone färgmässigt. Jag har stämplat på akvarellpapper och färglagt med tombowspennor.

På det "linjalmönstrade" pappret under motivet har jag ringat in siffran 11.

 Kortet är gjort så att det kan stå.

Här har jag använt en av de nya poststämplarna, men utan "postlinjerna". Istället har jag tillverkat en liten prisrosett, passande till hästtemat.

 Den fina och detaljerade hästcharmen fick såklart vara med.

 På kortets insida finns en ficka med plats för pengar och nederst har jag använt två stämplar. En poststämpel, KRAM, och så Hurra på din födelsedag med hjärta. Båda tillhör mina favvo-stämplar!

Självklart har jag min personliga raggsockastämpel på kortets baksidan. Den här gången med den söta hästen som motiv i mitten.

Ha en fin dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar