fredag 31 maj 2013

Bröllopstider

Hej finaste ni!
Visst är det härligt med tiden som är nu? Grönt ute och förhoppningsvis massa soliga dagar...Och vad passar då bättre än att ha Bröllop? I morgon är det min och min blivande makes stora dag och vi ser fram mot en dag fylld med kärlek, lycka, skratt och fina minnen.
Självklart så har jag pysslat en hel del inför vår dag och till allt i pappersväg så har vi använt det fina Bröllopsmonogrammet som Anna-Lena på ROX ritat åt oss, visst är det helt underbart fint? Och smidigt att man får det på en fil i datorn så man kan trycka det på vad man vill. Vi har använt vårt monogram till inbjudningskorten, vigselprogrammen och gästboken samt på framsidan av festhäftet som jag inte fått se än...



Vi har skrivit ut monogrammet direkt på inbjudningskorten med vår vanliga skrivare, supersmidigt.



Vi valde att göra en liten stämpel med av vårt fina monogram och med den har jag stämplat på varje sida i gästboken som egentligen är ett vanligt fotoalbum som jag piffat till lite.




En kuvertlåda så inga värdefulla brev från gästerna kommer bort, den pryds av dessa små söta pärlhjärtan som ni hittar i butiken.



Med detta inlägg önskar jag er en fin helg och håll tummarna för mig imon när det är dags att bli FRU (känns lite konstigt att säga men man vänjer sig nog...)
Många kramar 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar