måndag 1 april 2013

Nya härliga poststämplar!

Påsken - so far
Hoppas ni har haft en härlig påsk - ätit massor av ägg och fått stora påskägg. Själv fick jag ett jätteägg - med inte mindre än 1,6 kg godis....! Hm! Gott men allt var inte i min smak men det slank ju ner en hel del ändå.

Sådär lagom mitt i Påsken släppte jag nya stämplar - 5 st poststämplar med olika teman, allt från grattis till semesterhälsningar.

Kugghjulsdiesen
Glädjande är att kugghjulsdiesen åter är i lager, och en stämpel som varit slut lääänge: nämligen "bara det bästa är gott nog för en chokladälskare". Även den runda grattisstämpeln finns nu i lager.

Scrapträffen
Vi närmar oss med stormsteg träffen på Odengården - Röstånga, det går fort dit! Idag den 1:a april kommer jag och Inger att ha ett litet eftermiddagsmöte och dra upp lite riktlinjer. Ni som anmält er kommer att få mail inom det snaraste.

Ha en fortsatt trevlig påsk!
hälsar
Anna-Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar