tisdag 30 april 2013

En presentpåse...

Hej på er!
Hoppas ni fått en fin start på veckan. Här lever jag fortfarande i den lilla scrapbubbla som jag hamnade i under helgens underbara träff som ROX och Pysseltagen ordnade, vi var ett superhärligt gäng som pysslade och umgicks hela helgen och man längtar redan till nästa träff och då hoppas jag att just vi ses där för detta var en träff man inte vill missa...
Nu till dagens lilla inlägg. Jag hade inför träffen gjort små presenter till Anna-Lena och Inger som höll i träffen och idag tänkte jag visa er presentpåsen som jag gav till Inger. Innehållet kommer snart upp här också då det var ganska så pyssligt och "Roxigt" det också.



Den underbart fina stämpeln Magi fick pryda påsen, några söta halvpärlor och en charm fick agera dekoration tillsammans med lite blommor.
Med denna lilla påse önskar jag er en fin Valborg, var rädda om er. KRAM





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar