lördag 13 april 2013

En poststämpel igen

Ett ganska enkelt kort där jag tänkt mej att stansa ut bokstäver till ett namn och sätta i övre högra hörnet. Men det får bli senare, när jag vet vem som ska få kortet.

Framsidan har jag kortat ett par centimeter och satt motivet precis på kanten. Blev en lite kul effekt.

Och här har vi då den roliga och supersnygga poststämpeln, som hamnade lite på sniskan i hastigheten. Jag tröstar mig med att riktiga poststämplar inte heller alltid sitter spikrakt.. *ler*

Även stämplarna på kortets insida hittar du i ROX-butiken, såklart. Till höger syns en av mina absoluta favorit-grattisstämplar, Hurra på din födelsedag med hjärta. Så otroligt användbar!

 Och på vänstersidan en vacker och tänkvärd text, Att vara stark, som tyvärr inte längre finns kvar i ROX-sortimentet.

Min personliga raggsockastämpel pryder baksidan, alldeles som vanligt.

Ha en fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar