lördag 23 mars 2013

Med råttor på toppen

Här har jag gjort ett boxkort till en blivande tonåring, som gillar råttor och har ett par stycken själv. Djuren fick pryda toppen på boxen.

Turkos, vit och lila var önskemålen om färger och jag har försökt att hålla mej till de nyanserna. På boxens sida har jag stämplat en av mina absoluta favoritgrattisstämplar, nämligen Hurra på din födelsedag med hjärta.

På lockets insida finner man den här vackra texten.

Utan lock ser boxkortet ut såhär, men när man knyter upp rosetten...

"fäller kortet ut sig" och blir 30x30 cm stort.

Det är de små detaljerna som "gör" det, eller hur?! I butiken hittar du både söta röda hjärtebrads och fina hästskocharms.

Användbara biljetter med olika texter...

... eller tomma biljetter att själv fylla i texten på.

På boxens undersida sitter min personliga raggsockastämpel och i mitten en bit av en grattisbiljett.

Ha en bra dag!


1 kommentar: