måndag 18 mars 2013

Den lilla ramdiesen...



Glädjande är nu att den lilla ramdisen åter är i lager.
Den har varit slut länge, men nu äntligen är den här igen! Jag håller dessutom på att skissa på en ny dies och går allt som det ska blir det realise på den stora övernattningsträffen på Odengården, Röstånga i slutet på april. Träffen är fullbokad, men vi tar ändå emot anmälningar till en så kallad väntekö. Vem vet det finns kanske någon som avbokar sin plats.

Kugghjulsdiesen '
- den kom, men sålde slut lika fort som blixtens hastighet. En ny beställning är lagd men jag har inte fått någon bekräftelse på när den kommer. Troligtvis i början på april. Jag återkommer både här i bloggen och i butiken när jag vet mer.

Det är en förändrings tid
som råder på ROX Stamps och mycket rör sig bakom kulisserna just nu. Vad det är som är på gång kan jag inte riktigt tala om än, men det är kul, spännande och faktist lite läskigt samtidigt. Varför prata i gåtor -tänker du..Det är mycket som ska falla på plats och mycket som kan hända helt enkelt.

Vill också passa på
att slå ett slag för våra nya charms som finns dels med ett påsktema och med texterna: till mor, till mamma och grattis. Söta är de och användbara!
 
Ha en riktigt bra vecka!

hälsar Anna-Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar