torsdag 28 mars 2013

Box med biljetter

Jag har gjort ett boxkort igen. Det skulle vara "Färjestads-grönt, vitt och lite lila". Jag har gjort mitt bästa för att hålla mig till de nyanserna.

Locket har jag gjort litegrann som en sandstrand, eftersom mottagaren ääälskar att ligga och sola. Här har jag också använt mig av den härliga stämpeln Hurra på din födelsedag med hjärta.

På lockets insida har jag den vackra texten om ögonblick i livet.


När man tar av locket och viker ut kortet blir det 30x30 cm stort och här har jag använt en hel hög med fina biljettstämplar.

I mitten finns en liten lucka...


... och när man viker upp den ser man vilka kortet är ifrån.

Blanka biljetter kan vara väldigt användbara. Här har jag skrivit några av de resmål som killen har tagit med sin fru till. Lyckliga hon!

Och så, som vanligt, min personliga raggsockastämpel. Den här gången i askens botten.

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar