fredag 15 februari 2013

Grattiskort

Idag visar jag ett grattiskort. Den lilla stämpeln på framsidan är ur mina egna gömmor.

Restpapper har jag använt till det här kortet och tanken var att det skulle bli både lite tufft och lite sött på samma gång. Mottagaren är en 23-årig tjej.

Hjärtat har jag ritat på fri hand och klippt ur en matt silverfärgad kartong, men att den är silverfärgad syns inte ett dugg på bilden, tyvärr. När jag försökte fota med blixt såg det ut som om jag klistrat fast en reflex på kortet, så det fick bli såhär *S*

 På kortets insida blir det desto mer "ROX-igt". Den fina lilla texten till vänster tillhör mina favoriter och grattisstämpeln till höger är precis lagom stor. Numera har den också en liten dekorativ krumelur runt texten.

På baksidan finns förstås min personliga raggsockastämpel och den har jag passat in precis i mönstret på pappret, så behövde den inga fler dekorationer den här gången.

Material från ROX:
Stämpel: Vänner - solsken och kärlek!
Stämpel: Grattis det är din dag idag
Stämpel: Personlig raggsockastämpel

Ha en bra dag!
//Cornelia

1 kommentar: