söndag 27 januari 2013

Presentpåse med innehåll

En altrad presentpåse. På utsidan finns, förutom ett foto av jubilaren, också två grattisbiljetter.

Här är innehållet samlat. Och jo, det får plats i påsen, alltihop! *S*

En flaska champagne ska det vara i påsen också, men det hade ju inte jag någon hemma när jag skulle fota. En liten flaska alldeles vanligt vin fick det bli på bilden.

En chokladkaka av lite finare sort fick ett lite finare "omslag", givetvis med text från ROX.

Även på insidan finns det härliga texter.

Ett grattiskort så man kan skriva vem presenten är ifrån, det måste man ha. På kortet, längst ner, syns min favorit-grattisstämpel (igen). och ett passande kuvert fick det bli också.

Här är kortets insida.

Det här är inte ROX-igt alls, men jag tar med det för inspirationens skull. Mottagaren har en sommarstuga i...

... Nordingrå och här är en bild därifrån.

Barnbarnen skulle vara med på ett hörn också och när jag inte kunde få bilder av dem...

... valde jag att göra en tag-book med en tag för varje barn.

På tagsen finns barnens initialer samt namnet och dess betydelse. Likadant gjorde jag på insidan av grattiskortet, fast då med mottagarens namn.

Och texterna bakom tagsen är givetvis från ROX, allihop!

Ett par pocketböcker finns med också och de har fått en banderoll "runt magen", även här med en passande text.

Nu hoppas jag att damen blev glad igår kväll när hon fick sin påse!

Material från ROX
Biljettstämplar
Stämpel: Grattis med krumelurer
Stämpel: Hurra på din födelsedag med hjärta
Stämpel: Grattis med snygg swirl
Stämpel: Choklad är också mat
Stämpel: Bara det bästa...
Stämpel: Födelsedag och kalorier
Stämpel: I världen är du bara någon...
Stämpel: Du vet väl om att du är värdefull
Stämpel: Du är det finaste jag vet
Stämpel: Lycka är att Du finns
Stämpel: Livet består av både stora och små...

Dessutom, inte med på bild, finns även min personliga raggsockastämpel med samt den söta lilla runda stämpeln med texten Specialtillverkat bara till dig.

FEMTON ROX-stämplar på ett och samma alster... kan det var nåt slags nytt rekord, månntro?! *S*

Ha en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar