torsdag 3 januari 2013

Krya på dig

Hej på er!
Hur har ni det så här tiden efter alla festligheter som jag hoppas ni haft under julen? Jag hoppas ni hållt er friska och tagit lite av er dyrbara tid till att bara njuta (om det så bara var några futtiga minuter mellan skinkan och gröten så var säkert även dom värdefulla för att orka med) För dom som inte haft turen att hålla sig friska så passar ju ett alster med stämpeln "Trist att du är sjuk" perfekt. Idag visar jag er en liten enkel tag och ett lite större kort. Visst är det härligt att kunna använda samma stämpel till så olika saker det är det jag gillar med ROX stämplar, dom passar liksom in på det mesta!






 
Jag använde mig av fina halvpärlor och en charm som dekoration. På insidan av det större kortet så ser ni stämplarna "Roligar än ett mail" och "Choklad är oxå mat" på två tags. En liten pillerburk med godis fick också vara med. Baksidan pryds av min "Raggsockastämpel". Visst är blommorna fina? Dom hittar ni här tillsammans med en hel massa andra fina blommor.
Ha en fin dag KRAM
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar