fredag 7 december 2012

Presentpåse


Presentpåse på beställning. Den svarta påsen fanns i mina enorma gömmor med lådor, askar, påsar och diverse, som man kanske kan altra "nån gång"... *S* Sen ville beställaren har färgerna rött och guld och lite elegant... och jag har gjort mitt bästa.


Ett guldhänge som dekor tillsammans med en tag med en av mina favvo-grattisstämplar.

Att dekorerar med biljetter till en som gillar att resa känns ju helt rätt, förstås.

 Här är påsens innehåll.

 Chokladkakan är av exklusivaste sort och har fått härliga stämpeltexter både på ovan-...

 ... och undersidan.

 Flaskkortet är av lite mindre modell och ska hängas på en liten flaska champagne.

Ett kort med en champagneflicka passar ju bra till...

 ... och här är insidan.

 Baksidan av kortet kan man vika ut till ett litet fotoalbum.

Och på undersidan finns min personliga raggsockastämpel, förstås.

Och här kommer en lång lista över de ROX-stämplar jag har använt:
Hurra på din födelsedag med hjärta
Biljett - Hipp hipp hurra
Biljett - Grattis på födelsedagen

Bara det bästa...
Födelsedag och kalorier
Grattis med snygg swirl
Livet består av både stora och små...
Roligare än ett mail
Personlig raggsockastämpel

Även den guldiga charmen utanpå påsen kommer från ROX. Hittar inte exakt denna i butiken just nu, men HÄR finns andra läckra hängen och spännen!

Ha det gott!


1 kommentar:

  1. Härliga lyxiga färger du använt, snacka om att denna present sticker ut på ett presentbord. superfint! Kram Linda

    SvaraRadera