söndag 9 december 2012

Julen står för dörren

Det blir jul, oavsett om jag gillar det eller ej. Just nu känns julen som en alldeles överreklamerad högtid, som jag nästan inte orkar bry mej om alls. Fast jag vet att jag kommer att "jula till mej" så småningom.

Men även jag personligen inte har nån julkänsla i kroppen för närvarande, så finns det de som har det. Beställaren av de här fyra korten ville ha något att hänga på honungsburkar som hon tänker förpacka fint i cellofan. Jag gjorde kort som ser ut som små paket, dekorerade med snygga medaljongcharms från ROX. Gjorde hål i ena hörnet, så man kan trä igenom ett snöre och knyta fast dem på burkarna.

På insidan har jag använt den fina domherrestämpeln och för att det skulle gå lätt att färglägga är korten gjorda av tjockt akvarellpapper.

Material från ROX:
Julmedaljonger
Stämpel: Domherren önskar god jul och gott nytt år

Ha en fin 2:a advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar