onsdag 26 december 2012

Grattiskort

Ett par dagar före jul fyllde äldsta barnbarnet 13 år. Han fick ju ett gäng LO-er till sitt album, men givetvis även ett grattiskort.

Den här grattisstämpeln är en av mina absoluta favoriter och jag använder den gång på gång. Namnet har jag trätt med bokstavspärlor på en tråd och limmat under motivet. Och så en svart halvpärla i övre hörnet.

Till vänster har jag gjort ett "ordcollage" med ord som passar Emil. Du gör lätt ett sådant själv om du går in på wordle.net. Enkelt att skriva ut i lagom storlek.

Till höger en annan grattisstämpel och så en biljett.

Att jag sedan glömde att skriva hälsningen här och fick låna en penna hemma hos Emil och rita dit våra namn... *S*... ja, det är en annan historia.

Min personliga raggsockastämpel på baksidan tillsammans med den roliga texten.

Materiallista:
Stämpel: Hurra på din födelsedag med hjärta
Stämpel: Grattis det är din dag idag (aningen förändrad design numera)
Stämpel: Biljett - Du är nr 1
Stämpel: Personlig raggsockastämpel
Stämpel: Roligare än ett mail
Halvpärlor
Bokstavspärlor

Hoppas att ni har en fin Annandag Jul idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar