måndag 31 december 2012

Gott nytt år!!!

Hej på er!

Jag hoppas att ni har fått en fin start på det nya året och att ni bestämt några pyssliga nyårslöften som vi tillsammans skall se till att vi klarar av. Jag har ju insett mina begränsningar när det gäller att hålla löften av typen "Jag skall bara handla pyssel varannan månad", "Jag skall använda upp dom mönsterpapper jag har innan jag köper nya" och "Jag skall inte köpa fler stämplar på ett tag" sådana löften kan jag bara inte hålla så därför är det bättre att bestämma att jag skall pyssla mer, utveckla min stil och göra det jag är bra på och tycker är kul inom pysselvärlden. Så med detta löfte i bagaget ser jag fram mot ett pyssligare, glittrigare och mer utmanande pysselår och visst hänger ni på?

Jag tänkte börja med att visa er en namnskylt som jag gjorde och bar på en pysselträff som jag var på för ett tag sedan, den är ganska så mycket "jag" med pastellfärger, vitt, fjärilar och blommor... och sedan några av mina favoritcharms från butiken såklart. Den lilla nyckeln och hjärtat passar så fint ihop och har en perfekt storlek tycker jag.



 
Jag vill med detta inlägg önska er ett riktigt GOTT NYTT ÅR, var rädda om er och jag hoppas jag kan bjuda er på mycket inspiration under det kommande året tillsammans med ROX underbara saker, pysselåret 2013 här kommer vi...... 
KRAM
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar