måndag 24 december 2012

God Jul!

Hej på Er alla!

Så här på julaftons eftermiddag, när det doftar gott från ugnen, klapparna är inslagna och julefriden börjar sänka sig så tänkte jag att jag skulle passa på att önska alla mina kunder en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!

2012 har varit ett händelsernas år, där vi för första gången känner att vi börjar få lite fast mark under fötterna. En av de största succeerna är utan tvekan vår kugghjulsdies som har varit och är mycket populär. Även våra personliga stämplar är populärt och inför 2013 är tanken att göra ännu fler olika att välja mellan. Har du något specifikt önskemål så tveka inte att höra av dig till oss!

2013 ligger ju framför oss men vår ambition är att hitta ännu fler unika saker, släppa ännu fler stämplar och framförallt att släppa ännu fler dies. Det är ju synd att dygnet inte har lite fler timmar - men vem vet det blir kanske ändring framöver. Under våren kommer vi att slutföra vår renovering av vårt nya lager och förhoppningsvis så kommer det att stå färdigt någon gång i maj. Detta kommer givetvis att underlätta all lagerhållning och vi tror och hoppas att vi får ännu större koll på lagersaldo etc.

Vi ser med stor tillförsikt fram mot 2013 och tar nu en välförtjänt liten paus i helgdagarna. Webbshopen är öppen och vi skickar varor så snart det blir vardag igen.

Jag vill samtidigt när jag ändå håller på att rikta ett ofantligt stort tack till Cornelia och Linda
mina kära, kära DT´s som skapar vecka ut och vecka in med ROX Stamps produkter. Ni är fantastiska! Jag hoppas ni vill skapa för ROX Stamps även i fortsättningen.


God Jul och Gott Nytt År
önskar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar