lördag 22 december 2012

En LO med sommarkänsla

Hos mej har det julstökats minimalt i år. Vi reser bort ett par dagar över själva julen. Här hemma har jag haft en födelsedag att tänka på istället. Det är barnbarnet Emil som fyller 13 år idag. Och liksom de andra barnbarnen har han album, som jag varje år fyller på med nya layouter. Min vana trogen är jag lite ute i sista minuten och sliter med dessa LO-er sista veckan. Det är väl konstigt? Jag vet ju när de fyller år och borde kunna ha lite planering och framförhållning, kan man tycka.

Nåja. Över till mitt alster för idag. Ett underbart foto som jag tycker så mycket om. Det visar verkligen hur mycket Emil gillar att fiska och vilken skön avkoppling det kan vara, rofyllt och härligt. Så, jag ville gärna ha just fotot i fokus och har därför dekorerat ganska så sparsamt.

Fiskarna i metall fanns i mina gömmor och jag tycker att de matchas helt perfekt av de superläckra medaljongerna som du hittar HÄR i butiken. På en LO är det verkligen de små detaljerna som gör det och de här är på pricken rätt!

God Jul till er alla!

1 kommentar:

  1. Vilken otroligt fin Lo :) Fotot är ju underbart och med de fina detaljerna och de sparsamma dekorationer hamnar verkligen fotot i fokus :)

    / Linnéa

    SvaraRadera