lördag 29 december 2012

Doris fyller 80 imorgon...


En av mina kollegor har en moster som fyller 80 år imorgon. Hon ville ha ett lite romantiskt teljuskort med just den här texten och här är det jag totade ihop.


 Klockor tycker jag är så fint på kort... som en symbol för tiden som går.


Insidan med sina fack innehållande värmeljus, thepåsar och en liten altrad tändsticksask.


På vänster insida finns en liten ficka för lotter och/eller presentkort. Jag satte halvpärlor på tråd längs kanten.


 På baksidan finns min personliga raggsockastämpel med en bit av en grattisbiljett inmaskad i mitten.

Önskar er alla ett Gott nytt år med massor med tid för skapande och många sköna dagar!

Material
Stämpel: De vackraste sakerna i livet
Stämpel: Grattis med krumelurer
Stämpel: Grattisbiljett
Stämpel: Personlig raggsockastämpel
Halvpärlor på tråd i två varianter
Charm: klocka

1 kommentar: