söndag 23 december 2012

Det kom en paket!

 
För någon dag sedan när jag kom hem låg det ett vackert brunt paket till mig i lådan. Vackert skriven adress och jag stod så frågande på vem som skulle skicka mig paket.... När jag öppnade det så blev jag alldeles hänförd! Det är bara att konstatera att ROX Stamps har jordens underbaraste DT´s!
Inuti paketet låg det härlig choklad ett superfint kort och ett litet paket.
Jag låter bilderna tala för sig själv - samtidigt som jag torkar bort en tår som trillar...

Tack allra sötaste Linda för att du finns och för att du gör så mycket för ROX Stamps!



 

 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Så fantastiskt fint! Gullig hon är, Linda!

    SvaraRadera
  2. Very beautiful.
    Happy Holidays to you!

    SvaraRadera
  3. Klart du oxå skall ha paket på posten så många som du glädjer med paket från ROX!!! Kram på dig

    SvaraRadera