lördag 1 december 2012

Dags för adventskalender

Fick nu i veckan en förfrågan om jag möjligen skulle kunna hinna göra en adventskalender till idag. Fanns inte en chans, då det tar ganska lång tid att göra en sådan kalender av tändsticksaskar. Men det handlade om en speciell flicka som skulle få den... och jag har så svårt att säga nej. Så jag lovade att göra något enkelt, men personligt.

På snöflingorna har jag satt stora halvpärlor i mitten.

Det blev den här påsen. Och det funkar ju att använda den som en kalender också, bara att slå in små paket,  numrera dem och släppa ner dem i påsen.

På baksidan finns den här helt underbara texten från ROX. Visst är den fantastisk! Och passar dessutom perfekt till just denna lilla tjej. Även här finns det några halvpärlor, röda den här gången.

Och så klart, min personliga raggsockastämpel på undersidan.

Material:
Halvpärlor
Stämpel:  Ha hopp!
Stämpel:  Personlig raggsockastämpel

Ha en fin adventstid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar