tisdag 13 november 2012

Natten går tunga fjät...

Ja nu kanske ni tror att jag blivit lite galen som börjar sjunga luciasånger redan nu men faktum är att idag är det en månad kvar tills det är dax att lussa och häromdagen så bakade jag årets första omgång med saffranskorpor och fick då lite luciastämning i huset när det doftade saffran. Ja så mycket luciastämning blev det att jag var tvungen att göra en liten "lucia-tag".
Vissa stämplar känner man direkt när man ser dom att detta är "min" stämpel och man målar direkt upp olika små alster i huvudet som gör att man bara måste ha den där stämpeln, ja så är det för mig iallafall och kanske även för er? Stämpeln jag pratar om denna gången är "God jul-poststämpel" och den har jag valt att använda på min lilla tag.




 
En liten söt charm fick vara med på min lilla luciaskapelse. Ha en fin kväll nu och var rädda om er. Kram
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar