måndag 26 november 2012

Ljuskort

Idag gör bloggen lite som den vill. Jag kan inte vänsterjustera all text och bilderna hamnar inte heller där jag vill att de ska vara. Nåja, ni får hålla tillgodo med det här inlägget ändå. Kanske kan jag snygga till det senare.

Ett julkort fick jag beställning på. Mottagaren gillar tomtar, fick jag veta, så jag valde den här fina stämpeln från ROX.

Ljus skulle det vara, men inte några tepåsar. Så här finns det två chokladbitar istället för tepåsar och tändsticksask, som jag brukar ha i den här typen av kort.

En bild på en hund, en bichon havanais, skulle det vara också. Viktigt att den är svart, så jag letade reda på en sådan bild och skrev ut.

Även texten här på insidan kommer från ROX och jag tycker att den matchar framsidesstämpeln perfekt, med sitt snygga typsnitt.

Och här är då baksidan, med samma stämpel igen inmaskad i min personliga raggsockastämpel.

Material
Halvpärlor


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar